Tämmöisen ihanuuden sain Pinniltä jo aikaa sitten. Piristämään kaiken maailman tietokone sotkujen keskellä ja piristihän se jo silloinkin =)

Tämän tunnustuksen saajan pitää kertoa itsestään 8 siis kahdeksan asiaa...

1. Pidän eniten sukkien kutomisesta. Huomaakohan sen noista päivityksistä jotenkin....

2. Haluaisin kutoa paljon paljon enemmän eli tarvitsisin vuorokauteen paljon lisää tunteja.

3. Pidän lukemisesta ja lankavaraston lisäksi kasvatan edelleen kotikirjastoa =)

4. Minulla on aina kesken useita käsitöitä.

5. Olen valloittanut olohuoneen pöydän käsitöilläni.

6. Olen onnellinen koiranomistaja =)

7. Olen onnistunut kutomaan käyttökelvottomiksi yhdet ruusupuiset puikot Nolostunut

8.  Ensi vuonna on odotettavissa paljon mielenkiintoisia ja ihania asioita Cool

 

Ja nyt tämä pitäisi jakaa sitten kahdeksalle... Siinä olen tosi surkea, joten jokainen joka ei tätä vielä ole saanut ottakoon mukaansa päiväänsä piristämään =)

Ja käykää ihmeessä katsomassa Pinnin ihmemaata =)

http://pinnin-ihmemaa.blogspot.com/      (ja ei edelleenkään linkitys ei toimi kuten ajattelin....Nolostunut)