Prisman alekirja laatikosta sitten sattui käteen viimeinen kappale Neulojan niksit kirjaa ja minä pöljä olin jättää kirjan sinne koriin. Onneksi muutin mieleni ja ostin kuitenkin. Enkä sen jälkeen ole muita kirjoja lukemaan ehtinyt. Intarsia- ja kuvioneuleita on ihan pakko päästä kokeilemaan edes jonkun villasukan varteen. Harjoittelun vuoksi tietenkine eri kuvio kumpaankin sukkaan Palmikot, kierteet, pitsikuviot ja muut ovat myös kokeiltavien listalla. Kaiken kun vielä samaan sukkapariin kokeilisi niin voisi tulla kaikkien aikojen sukat Hymy Kirjan erikoisinta antia tähän mennessä on ehdottomasti tupsuntekolaite = muovinen kiekko, johon tupsu pyöritellään. Ja minä kun olen aina käyttänyt vanhaa kunnon juomalasilla ympyrä pahville tekniikkaa...

Lokakuun alussa sain valmiiksi lyhytvartisen sukkaparin pukinkonttiin. Laitan ihan itseäni varten tänne sitten muistiin ne pukinkonttiin tehdyt sukat joulun jälkeen kuvien kera. Nyt on pukinkonttiin puikoilla uusimmasta Novitasta malli 73 ja on ihan mukava neulottava Hymy Nyt on muuten kesken kolmet villasukat yhtä aikaa eli ehkä jonkun parin voisi teoriassa saada valmiiksi näin lokakuussa. Marraskuussa vietetään lapaskuuta ja harkitsen osallistumista. Ehkä saisin tehtyä ne kaksi lapasmallia, jotka olen suunnitellut tekeväni.

Kutomisiin (ja kyllä työ haittaa edelleen harrastuksia...)